קייטרינג לאירועים קטנים – כמה קטן, ככה גדול!

קייטרינג לאירועים קטנים פופולארי מאוד במיוחד בתקופה האחרונה. אנשים רבים שחגגו בעבר אירועים עם מספר גדול של משתתפים, נוטים בשנים האחרונות לחגוג עם קהל מוזמנים מצומצם יותר . אירוע קטן לא חייב להיות אירוע אפור ומשעמם, גם אירוע קטן יכול להיות אירוע יוקרתי, מעניין ומסעיר. קייטרינג כמהין יודע להפיק אירועים קטנים ברמה גבוהה. צרו קשר עם קייטרינג כמהין ותיהנו מהצוות המקצועי , ממזון בטעמים איכותיים ומניסיון רב שנים.

קייטרינג לאירועים קטנים – חמישה דברים שכדאי לדעת

יש חברות קייטרינג המתמחות באירועים גדולים ויש חברת קייטרינג המתמחות באירועים קטנים. לא כל חברת קייטרינג גדולה תשמח להפיק אירוע קטן ומושקע.

אירועים קטנים הם אירועים המכילים בין חמישים עד כמאתיים אורחים. זה יכול להיות יום הולדת, מסיבת רווקים, ימי גיבוש, מסיבת פרישה לעובד בכיר, בר מצווה או בת מצווה וגם חתונה. בשנים האחרונות זוגות צעירים רבים מאסו בחתונות ההמוניות ובוחרים לחגוג את היום המרגש עם החברים והידידים הקרובים ביותר פונים אל קייטרינג לאירועים קטנים המתמחה בסגנון זה של אירועים.

אחד הדברים המשפיעים על סגנון האירוע הוא סגנון ההגשה. ישנם שני סגנונות מובילים. האחד הגשה אישית לשולחנות והשני, הגשה באמצעות מזנון. הגשה באמצעות מזנון מתאימה יותר לאירוע קליל וזורם, אך אם בין קהל החוגגים יש מוזמנים בני גיל הזהב, רצוי להעמיד לרשותם מלצר שיגיש להם באופן אישי וימנע מהם את הטרחה ואת העמידה בתור.

קייטרינג מנות אירוח הוא טרנד לוהט הסוחף רבים, במיוחד באירועים קטנים. מנות אירוח אלו מגשים המכילים שפע של מזון מסוגים שונים ובסגנונות שונים. קייטרינג מנות אירוח מתאים במיוחד לאירוע קטן הנמצא בתנועה. האורחים יאכלו בעמידה, באלגנטיות, ינועו ממקום למקום, יפגשו את החברים, ינהלו שיחות רעים הכול תוך כדי אכילה אלגנטית.

קייטרינג מקצועי הוא קייטרינג המציע קינוחי גורמה במיוחד באירועים קטנים. אין זה סוד כי האורחים זוכרים בעיקר את המנה האחרונה. אם תגישו להם קינוחים מיוחדים, טעימים ומעוצבים, הם לא ישכחו מהר את האירוע שלכם.

קייטרינג לאירועים קטנים – אפשר גם בחיק הטבע

רבים בוחרים לערוך אירועים, במיוחד אירועים קטנים בחיק הטבע. מה יותר מרגש מאשר לחגוג מסיבת אירוסין על חוף הים לאור השקיעה או מסיבת פרישה מחבר טוב ביער ירוק עם נוף מהמם וציוץ ציפורים.

כאשר בוחרים לערות אירוע בחיק הטבע, חשוב לבחור קייטרינג לאירועים קטנים המתמחה בסגנון זה של אירועים.  לעתים, גם באירוע קטן מומלץ לבחור חברה שתפיק את האירוע .

קייטרינג לאירוע קטן הנחגג בטבע דורש היערכות מיוחדת ולוגיסטיקה מורכבת. יש למצוא פתרונות עבור מערכת החשמל שתספק תאורה וכוח חשמל לקייטרינג, לדי. ג'יי ועוד, יש להכשיר חניה קרובה למקום האירוע עבור האורחים , לעתים חשוב לבצע ריסוס והדברה מספר ימים לפני האירוע כדי מנוע מהאורחים עקיצות וגירודים ועוד חוויות דומות ובלתי נעימות.

לא כל מזג אוויר מתאים לחגוג בטבע. העונות האידיאליות  עבור אירועים בטבע הן עונות המעבר, בעיקר חודשי אפריל ומאי שאז כמעט ואיננו צפויים להפתעות בלתי נעימות במזג האוויר.

קייטרינג לאירועים קטנים מציע סוגים שונים ומבחר גדול של תפריטים ושל מאכלים. אם אתם חוגגים את האירוע בטבע, בקשו מהשף המלצות על תפריטים המתאימים לאכילה במקומות מיוחדים. הפתעתם את האורחים שלכם, במקום בלתי שגרתי, נסו להפתיע אותם גם בתפריט מיוחד וקצת שונה.